• Internet
  • Telewizja
  • Megogo
  • Mobile

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Zostaw maila, sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

ROUTERY MARKI ASUS

Na środku obrazka ikonka domu otoczona znaczkami wifi. Naokoło tej ikonki router, kabel, telefon, laptop, odkurzacz

Używasz routera marki ASUS? Nic dziwnego, to coraz popularniejsza marka. Mają one jednak pewien mankament. Routery tej marki mają domyślnie skonfigurowane agresywne odpytywanie o adres IP z serwera DHCP. Powoduje to problemy z brakiem dostępu do internetu. W logach routera wygląda to tak, jakby ktoś odłączył kabel z interfejsu WAN (interfejs WAN odłączony).

Co można z tym zrobić?

Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana agresywności na „normalną” lub „ciągłą” – jak to zrobić? Polecam zajrzeć na stronę producenta, gdzie jest krótka instrukcja: asus.com

Dodatkowo dobrym pomysłem jest ustawienie dzierżawy adresu IP dla interfejsu WAN na 6 godzin.

Aktualności