Nieczynny BOK
Przechodzimy w tryb pracy zdalnej.
Zostaw maila, sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci
Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?
Chcesz ustawić inny adres?
Przechodzimy w tryb pracy zdalnej.
Z troski o Twoje zdrowie i całego teamu MOICO, podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biura Obsługi Klienta. Tak jak większość – przechodzimy w tryb pracy zdalnej.
Nie martw się zmianami, działamy jak zawsze. Twoje sprawy są dla nas najważniejsze! Szczególnie teraz, gdy dobre połączenie jest na wagę złota.
Jeżeli czujesz się źle, jesteś chory, a w najbliższym czasie miałeś zaplanowaną wizytę naszego technika – daj znać! Znajdziemy inny, dogodny dla Ciebie termin.
Pamiętaj, że w tym szczególnym czasie zdrowie jest najważniejsze.