Faktury są generowane 2-go dnia każdego miesiąca z płatnością do 22-go dnia z góry za miesiąc następny.
Oczywiście, ale warto pamiętać, że zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie, wzrosną wtedy opłaty za pozostałe usługi w ramach pakietu.
Wszystko zależy od pakietu, na który się zdecydujesz. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Oferta”.
To proste! Wystarczy, że w menu na swoim TV podasz numer PIN.
Jeżeli decydujesz się na Alice to nie jest Ci potrzebny. James i Polly są wymagający – tutaj dekoder jest konieczny.
Tak. Dzięki tej usłudze możesz podłączyć się do 4 telewizorów i wciąż płacić tylko jeden abonament. Dodatkowo możesz również oglądać jednocześnie do 4 kanałów – na różnych odbiornikach, w różnych pomieszczeniach – tak jak tylko masz na to ochotę.
Oczywiście. Nie wpłynie to w żaden sposób na jakość usługi.
Nie ma możliwości odgórnego założenia blokady rodzicielskiej przy zakupie usługi. Wszelkie blokady oraz filtry należy skonfigurować samodzielnie.
Przede wszystkim oszczędność czasu i wygodę. Nasz internet, telewizja i telefon mają po prostu działać i być przy tym być najlepszą tego typu usługą w Polsce.
To proste! Możesz to zrobić przez podstronę Oferta (opcja dodaj do koszyka), osobiście w naszym Biurze Obsługi Klienta lub mailowo: enjoy@moico.pl.
Dobierz kilka usług tworząc swój pakiet, a każdego miesiąca oszczędzisz. Dobierając do internetu jedną usługę dodatkową standardowo oszczędzasz 10 zł miesięcznie. Przy dwóch usługach, obniżka wynosi już 25 zł. Jak to działa najlepiej zobaczyć w praktyce – wejdź do zakładki oferta, dodawaj do koszyka poszczególne usługi i obserwuj jak rośnie wyliczony rabat.