• Internet
  • Telewizja
  • Megogo
  • Mobile

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Zostaw maila, sprawdzimy nasze możliwości techniczne i odezwiemy się do Ciebie, kiedy będziemy mogli Cię podłączyć do sieci

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

Pracujemy zdalnie

Podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biura Obsługi Klienta.

Obraz jest zrobiony z góry. Na zdjęciu widoczne dwie osoby, siedzące po turecku, naprzeciwko siebie, na szarej podłodze. Osoba w jasnej koszuli i spodenkach ma przed sobą otwarty laptop i telefon. Naprzeciwko siedząca osoba w niebieskich dżinsach ma wyłączony tablet i telefon leżący przed nią.

Nieczynny BOK

Z troski o Twoje zdrowie i całego teamu MOICO, podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu Biura Obsługi Klienta. Tak jak większość – przechodzimy w tryb pracy zdalnej.

Nie martw się zmianami, działamy jak zawsze. Twoje sprawy są dla nas najważniejsze! Szczególnie teraz, gdy dobre połączenie jest na wagę złota.

Na z

Jesteśmy z Wami w kontakcie

Jednocześnie zwracamy się z ogromną prośbą. Jeżeli czujesz się źle, jesteś chory, a w najbliższym czasie miałeś zaplanowaną wizytę naszego technika – daj znać! Znajdziemy inny, dogodny dla Ciebie termin.

Pamiętaj, że w tym szczególnym czasie zdrowie jest najważniejsze.

Aktualności