• Internet
  • Telewizja
  • Mobile
  • Megogo

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Nie ma cię w zasięgu?
Sprawdź, co przygotowaliśmy dla ciebie w takiej sytuacji i odbierz prezent!

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

CO MUSZĘ ZROBIĆ PO ZMIANIE URZĄDZENIA DOSTĘPOWEGO (NP. ZMIENIŁEM ROUTER)?

W celu połączenia nowego urządzenia z siecią MOICO, konieczna będzie rejestracja nowego MAC urządzenia. Po podłączeniu nowego urządzenia przekieruje Cię do Panelu Klienta, w którym podając swój numer umowy oraz hasło – zarejestrujesz nowe urządzenie. Pamiętaj, że poprzednio zarejestrowane urządzenie zostanie automatycznie usunięte. W przypadku problemów z samodzielną rejestracją urządzenia skontaktuj się z naszym BOK. […]

Aktualności