• Internet
  • Telewizja
  • Mobile
  • Megogo

Twój koszyk jest pusty.

{{ item.acf.wartosc }} {{ offerValueDesc(item.acf.value_desc_pl, item.acf.value_desc_eng, item.acf.value_desc_ukr) }} {{item.acf.cena}} PLN/MIES
Dodatki
+{{ addonesPrice }} PLN/MIES
{{ regularPrice.toFixed(2) }} {{ finalPrice.toFixed(2) }} PLN/MIES

Dodałeś „produkt” do koszyka

UWAGA! W MOICO TEN PAKIET MOŻESZ ZAMÓWIĆ TYLKO Z INTERNETEM.

Powiedz nam skąd jesteś, aby skorzystać z oferty!

Nie ma cię w zasięgu?
Sprawdź, co przygotowaliśmy dla ciebie w takiej sytuacji i odbierz prezent!

Twój adres to:{{' '+ locations.street+' '+locations.number+', '+locations.city}}. Czy chcesz go zmienić?

Chcesz ustawić inny adres?

JAK SPRAWIĆ, BY USŁUGA MOICO BYŁA DOSTĘPNA W NOWEJ LOKALIZACJI?

Nasze usługi świadczone są za pomocą własnej sieci światłowodowej, dzięki czemu możemy szybko podłączyć nowe lokalizacje i udostępnić nasz Internet. Jeśli w Twoim budynku jeszcze nas nie ma, wypełnij Upoważnienie i prześlij jego skan na enjoy@moico.pl – my zajmiemy się biurokracją. Dzięki upoważnieniu będziemy mogli ustalić z Zarządcą budynku warunki podłączenia i doprowadzić światłowód.

Aktualności